إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

محتا ج مسا عده يا اخو ة من فضلكم

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • محتا ج مسا عده يا اخو ة من فضلكم

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



    ار يد من الاخو ة الكرام الافا دة

    انا بقا لى اسبو ع مش عا رف اد خل البا ل تو ك كل ما انز ل نسخه با ل تو ك

    تهر ب من على الديسك تو ب ارجو الافا دة من حضر اتكم

    وهل العيب فى جها زى ام العيب فى البر امج



    ارجو من حضر اتكم ارسا ل نسخه من البا ل تو ك تكو ن سليمه



    وجزاكم الله خير ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • #2
    بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    جرب كده يا اخي تنزل نسخة ويندوز جديدة واخر اصدار من ماسنجر البالتوك

    وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

    זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

    תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

    تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
    ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

    التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


    [/FONT][/SIZE]
    [/CENTER]

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      جرب أخي نسخة تكون بورتابل أي لا تحتاج إلى تتبيت و إن شاء الله تعالى يكون الخير

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلم مشا كس مشاهدة المشاركة


        انا بقا لى اسبو ع مش عا رف اد خل البا ل تو ك كل ما انز ل نسخه با ل تو ك

        تهر ب من على الديسك تو ب ارجو الافا دة من حضر اتكم

        وهل العيب فى جها زى ام العيب فى البر امج

        أخى الفاضل مرحب بيك أولا بالمنتدى

        ثانيا سؤالك له معنين اما انك تعمل تنزيل للبالتوك (داون لود) من النت وبعد انتهاء التحميل لم تجدها على الديسك توب!!

        لو كان هذا سؤالك إرجع الى برنامج التحميل واختار التحميلات المكتملة وتعالى على البالتوك واعمل كليك يمين واختار (فتح الفولدر) ...ربما نزل فى مكان اخر وانت تعتقد انه على الديسك توب.

        ثانيا لو تقصد ان تثبت وتصطب البرنامج وتختفى ايكونته من على الديسك توب فهناك امرين:
        ربما اثناء التصطيب أزلت امكانية وضع ايكونة للبالتوك على الديسك توب !!

        روح الى قائمة (start) واختار (all program) وتأكد ان البرنامج موجود ولا مش موجود..ولو وجدت ايكونته اسحب الايكونة الى الديسك توب بالماوس.

        وان لم تجد البرنامج فعلا فعليك تنظيف جهازك من فيروس (win32) الاوتورن وتنزيل ويندز جديد وتصطيب البرنامج مرة اخرى.
        إضغط على الصورة لمشاهدتها بالحجم العادي

        îن îëéىهْ نçمùهْ?

        Working...
        X