يا جماعه انا حبيت المنتدي ونفسي بجد اكون واحده منكم بشارك ومشاركاتي ما تظهر ارجو من المتواجدين تفسر ذلك لي بجد انا حزينه جدا لاني حاسه في شئ غلط
ياتر مني انا ولا في عطل في المنتدي
وشاكره افضالكم
ياتر مني انا ولا في عطل في المنتدي
وشاكره افضالكم

îن îëéىهْ نçمùهْ?