دلوقتي في المنتدى هنا اجي اكتب موضوع .. بيقولي شكرا لمشاركتك .. ولكن ــ لكن أداة الاستدراك التي تمنع الفهم الخاطئ
ــ لن تضاف مشاركتك حتى يتم الإطلاع عليها .. وبأمانة دي حاجة مش ظريفة .. وكمان بتمنع الواحد انه يعدل مشاركته لحد اما يبقى يشوفها ظاهرة بأه
انا اول مرة اقابلها في منتدى !!
ــ لن تضاف مشاركتك حتى يتم الإطلاع عليها .. وبأمانة دي حاجة مش ظريفة .. وكمان بتمنع الواحد انه يعدل مشاركته لحد اما يبقى يشوفها ظاهرة بأه انا اول مرة اقابلها في منتدى !!

îن îëéىهْ نçمùهْ?