السلام عليكم
الإستايل الأصلي الأزرق خفيف شوية عن ده
وأنا عندي سعات بيكون بظئ النت فأرجو تكبير الخط فيه وإصلاح البنر العلوي
وجزيتم خيرا
الإستايل الأصلي الأزرق خفيف شوية عن ده
وأنا عندي سعات بيكون بظئ النت فأرجو تكبير الخط فيه وإصلاح البنر العلوي
وجزيتم خيرا

îن îëéىهْ نçمùهْ?