يا اخوه كلما اردت ان اضف كود الي التوقيع لا يتم وتظهر لي العباره الاتيه
ولا اعرف ما الحل ؟؟ او العيب ؟؟
علي الرغم اني عملتها هنا وعادي مفيش مشاكل كالتالي
يبقي العيب في ايه بالظبط ؟
حجم كود BB Code كبير جدا
علي الرغم اني عملتها هنا وعادي مفيش مشاكل كالتالي
يبقي العيب في ايه بالظبط ؟

îن îëéىهْ نçمùهْ?