السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوتي الكرام
هو ليه مفيش منتدي فرنسي للدعوه باللغه الفرنسيه ؟؟ زي المنتدي الانجليزي اللي في منتدانا هنا ؟؟؟
وايه رايكم في فكره انشاء منتدي باللغه الفرنسيه ؟؟
ده الاقتراح اما بقي الطلب
انا الحمد لله قويه الي حد ما في اللغه الفرنسيه بس عدم استخدام اللغه خصوصا ف المجال بينسي كتير منها
فحد يعرف مكان كويس اقدر اقوي فيه لغتي اكتر من الاول او علي الاقل ارجعها زي الاول تاني ؟
اخوتي الكرام
هو ليه مفيش منتدي فرنسي للدعوه باللغه الفرنسيه ؟؟ زي المنتدي الانجليزي اللي في منتدانا هنا ؟؟؟
وايه رايكم في فكره انشاء منتدي باللغه الفرنسيه ؟؟
ده الاقتراح اما بقي الطلب
انا الحمد لله قويه الي حد ما في اللغه الفرنسيه بس عدم استخدام اللغه خصوصا ف المجال بينسي كتير منها
فحد يعرف مكان كويس اقدر اقوي فيه لغتي اكتر من الاول او علي الاقل ارجعها زي الاول تاني ؟
