إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

تنبيه بخصوص توقيع المسيحي مينا

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    منتدى النسوان المخطوفة ؟؟؟

    يا مينا تحديناك هنا وهربت فهل تثبت هناك ؟
    ما الفرق يا بطل؟

    أنا مستعد لتحدي أكبر راس عندكم........هات لي أكبر راس من أبوك زكريا أو نيو مان أو أي جاهل في مناظرة "هل المسيح هو الله؟"

    ونتفق أنا والمناظر على مناظرة إسلامية

    مش عارف أنتوا متعرفوش مين هم المسلمين يا ثالوثين؟

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #17
      المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجاهد في الله
      منتدى النسوان المخطوفة ؟؟؟

      يا مينا تحديناك هنا وهربت فهل تثبت هناك ؟
      ما الفرق يا بطل؟

      أنا مستعد لتحدي أكبر راس عندكم........هات لي أكبر راس من أبوك زكريا أو نيو مان أو أي جاهل في مناظرة "هل المسيح هو الله؟"

      ونتفق أنا والمناظر على مناظرة إسلامية

      مش عارف أنتوا متعرفوش مين هم المسلمين يا ثالوثين؟
      يا مجاهد

      الا تعرف القراءة ؟

      متي تحديتك ؟

      لست انا صاحب هذا الاسلوب الصبياني السخيف واتحدي الجميع وهات لي اكبر راس وانا بطل وانا شديد وانا وانا ؟

      خليك اكبر من كده لقد وضحت ان هناك العديد من الاخوة الذين يستطيعون النقاش افضل مني ولقد وضحت هذا كثيرا

      اتمني ان تتمكن من القراءة وترئ هذه المدخلات

      لا ثق اننا نعرف المسلمين كويس

      تحياتي ,,

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #18
        وياريت تقوليلي اسمائكم وثقوا اننا مش ها اخلي حد يحذف مشاركتكم بدال مش فيها شتيمة ونشوف مين الراجل اللي هيثبت للنهاية

        ###########

        وياريت تسجل علشان تظهر لك منتديات حورات الاديان

        مش تنسوا تقوليلي اسمائكم وهنشوف بدال الادعاءات الكاذبة دي
        يعني أن مينا يعترف أن الأخوة المسلمون يحتاجون لوساطته حتى تتم معاملتهم بعدل و أدب في منتداه !!!
        من فضلك ادخل على هذا الرابط و اذكر رأيك

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #19
          مينا
          لا اجد ما ارد به فقد سبقنى من هم افضل منى
          هداك الله
          مبروك قداسة البابا حااامل http://www.elforkan.com/7ewar/showthread.php?p=55525

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #20
            أنا الذي لا أعرف القراءة
            أنا لم أقل تحديتني انا قلت تحديناك

            يا مينا تحديناك هنا وهربت فهل تثبت هناك
            شوف اجهل خلق الله ممكن يقول الكلام اللي أنت بتقوله ده علشان يهرب
            أسلوب صيبياني....مراهقين (hot( مش عارف إيه

            أنا نفسي اشوف نصراني راجل...
            اليوم أنا مشغول غدا بإذن الله لو وفقت كما اخبرتك....

            سلاما

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #21
              السلام عليكم,,

              يا عم المينا هوت اخويا مجاهد طلب منك تعمل معاه مناظره انا مش عارف انتا بتهرب ليه؟؟؟؟

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #22
                انتوا كلكم مجرد مراهقين

                واجدع شنب فينكم مش بيقف سواء علي البالتوك او في منتدي كوبتس او الكنيسة وسريعا يهرب

                ولو لاحظتم ادخلوا اي منتدي من المنتديات دي مش هتلاقوا مشاركة ليا في حورات الاديان

                انا برد بمنتهي البساطة علي بعض المواضيع اللي اعرفها

                وبعض الاكاذيب اللي شوفتها بس الظاهر دي عادتكم

                بالاضافة لقلة الادب اللي بتشتهروا بيها بس ده مش جديد عليكم تاريخكم يقول ذلك والعن

                ربنا يهديكم

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #23
                  كالعادة
                  تعودنا على ذلك

                  يتجرأ النصراني الخروف عبد الخروف المصلوب والمضروب بالجزمة من أوسخ الأمم(اليهود)
                  ثم يتناول النصراني حبوب الشجاعة ويدخل منتدى إسلامي

                  ثم لا يصمد أكثر من أسبوع ويتقيئ في المنتدى بعض من القيح الموجود في كتابه المفكدس ويجري
                  فعلا مفيش مرة قابلت نصراني راجل

                  نملأ منتدياتهم ونخزيهم في عقر دارهم القذر ومع ذلك بتهموننا نحن بما فيهم

                  هم لا يفلحون إلا في أن يأكلوا جسد ربهم ويشربوا دمه من أجل أن يمتلأوا بالروح القدس

                  ربنا يشفيكم

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #24
                    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena_hot
                    انتوا كلكم مجرد مراهقين

                    واجدع شنب فينكم مش بيقف سواء علي البالتوك او في منتدي كوبتس او الكنيسة وسريعا يهرب

                    ولو لاحظتم ادخلوا اي منتدي من المنتديات دي مش هتلاقوا مشاركة ليا في حورات الاديان

                    انا برد بمنتهي البساطة علي بعض المواضيع اللي اعرفها

                    وبعض الاكاذيب اللي شوفتها بس الظاهر دي عادتكم

                    بالاضافة لقلة الادب اللي بتشتهروا بيها بس ده مش جديد عليكم تاريخكم يقول ذلك والعن

                    ربنا يهديكم
                    من الواضح انك مش عايز تناظر لماذا؟


                    اقولك :-

                    واضح ان حضرتك جى تستفزنا كمسلميين بردودك السخيفه والضرب الى من تحت الحزام عشان تقول لاخواتك دولت طردونى لانى منزل مواضيع جامده

                    صح؟

                    يا عابد الصليب لو عندك جرءه وشجاعه ناظر يا عبد الخروف ناظر نحن لا نهاب عباد الخرفان او حتى عباد البقر
                    Last edited by bigboss1988; 22-03-2006, 04:36 PM.

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #25
                      واضح ان حضرتك جى تستفزنا كمسلميين بردودك السخيفه والضرب الى من تحت الحزام عشان تقول لاخواتك دولت طردونى لانى منزل مواضيع جامده

                      صح؟

                      يا عابد الصليب لو عندك جرءه وشجاعه ناظر يا عبد الخروف ناظر نحن لا نهاب عباد الخرفان او حتى عباد البقر

                      اخى ابو مريم
                      اخى big boss
                      صدقتم والله
                      يا مينا لو سمحت اتكلم بأدب لأننا مش أطفال وفاهمين الحركات دى
                      يعنى إتكلم فى حاجة مفيدة يا بلاش
                      مبروك قداسة البابا حااامل http://www.elforkan.com/7ewar/showthread.php?p=55525

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #26
                        كالعادة
                        تعودنا على ذلك

                        يتجرأ النصراني الخروف عبد الخروف المصلوب والمضروب بالجزمة من أوسخ الأمم(اليهود)

                        كالعادة كما تعودت من المسلم

                        الذي يدعي رسوله محمد الذي مات مسوما ودود والذي كان يقود الحروب والغزوات

                        وكان شعاره

                        سنتي النكاح ورزقي تحت سن رمحي
                        رسول كلما يري امراة فيشتهيها

                        ‏حدثنا ‏ ‏عبد الرحمن بن مهدي ‏ ‏عن ‏ ‏معاوية يعني ابن صالح ‏ ‏عن ‏ ‏أزهر بن سعيد الحرازي ‏ ‏قال سمعت ‏ ‏أبا كبشة الأنماري ‏ ‏قال ‏‏كان رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏جالسا في أصحابه فدخل ثم خرج وقد اغتسل فقلنا يا رسول الله قد كان شيء قال ‏ ‏أجل مرت بي فلانة فوقع في قلبي شهوة النساء فأتيت بعض أزواجي فأصبتها فكذلك فافعلوا فإنه من ‏ ‏أماثل ‏ ‏أعمالكم إتيان الحلال

                        رابط الحديث


                        مسند أحمد .. مسند الشاميين .. ‏حديث أبي كبشة الأنماري رضي الله تعالى عنه‏

                        http://hadith.al-islam.com/Display/D...7337&doc=6


                        ماذا اقول عن اتباعه الا ان يكون العن واضل سبيلا

                        ثم يتناول النصراني حبوب الشجاعة ويدخل منتدى إسلامي
                        حبوب الشجاعة المفروض يتعطاها الاشكال اللي زيك علشان نشوفهم في منتدي مسيحي او علي البالتوك بدال الهروب المستمر

                        ثم لا يصمد أكثر من أسبوع ويتقيئ في المنتدى بعض من القيح الموجود في كتابه المقدس ويجري
                        فعلا مفيش مرة قابلت نصراني راجل
                        لما تكون راجل هتقابل النصراني الراجل فالطيور علي اشكالها تقع وانك لاتساوي شئ

                        نملأ منتدياتهم ونخزيهم في عقر دارهم القذر ومع ذلك بتهموننا نحن بما فيهم
                        ياريت تقولي اسمك في المنتديات اللي بتملاها علشان اشوف بتاخد علي قفاك ازاي

                        هم لا يفلحون إلا في أن يأكلوا جسد ربهم ويشربوا دمه من أجل أن يمتلأوا بالروح القدس
                        بدال جاهل بالمسيحية بلاش تتكلم وتفتي ومن قال لا اعرف فقد افتي

                        ربنا يشفيكم
                        ويشفيك

                        تحياتي للمحترمين ,,

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #27
                          بدأ مينا يشتم ( مثل عادة كل النصارى عندما لا يجدوا إجابة ) و ينفذ تعاليم بولس الكذاب الذي لعن المسيح

                          اللهم العن كل من لعن المسيح
                          ادْعُ إِلِى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ [ النحل الآية 125]

                          وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَيَسُبُّواْ اللّهَ عَدْواً بِغَيْرِ عِلْمٍ
                          [ الأنعام الآية 108]
                          قُلْ إِن كَانَ لِلرَّحْمَنِ وَلَدٌ فَأَنَا أَوَّلُ الْعَابِدِينَ[ الزخرف الآية 81]

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • #28
                            بدأ مينا يشتم ( مثل عادة كل النصارى عندما لا يجدوا إجابة ) و ينفذ تعاليم بولس الكذاب الذي لعن المسيح

                            يا اخت اية اللي مش بيشوف من الغربال يبقي اعمي

                            لما يقول الكلام ده

                            يتجرأ النصراني الخروف عبد الخروف المصلوب والمضروب بالجزمة من أوسخ الأمم(اليهود)
                            عاوزاني اقوله ايه ؟ وبعدين انا مش شتمته انا قولت حقائق

                            وبلاش نظام الكيل بمكيالين ده

                            وبدال مش بتفهموا المسيحية بلاش تتكلموا فيه احسن خليكم في الاسلام

                            ولا مصرين تنفذوا كلام الرسول

                            امرت ان اقاتل الناس جميعا حتي يشهدوا ان لا الله الا الله

                            احب اقولك الايمان مش بالعافية ولا بالقتال الايمان بالعقل والمنطق

                            ربنا يهديكم ويشفيكم من الفكر العقيم

                            اللهم العن كل من لعن المسيح
                            امين

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?


                            • #29
                              واضح ان حضرتك جى تستفزنا كمسلميين بردودك السخيفه والضرب الى من تحت الحزام عشان تقول لاخواتك دولت طردونى لانى منزل مواضيع جامده
                              من الواضح انك متاثرت بما يفعله اخوتك من المنتدي هنا

                              هل تحبي ان تري شتامهم التي تقزز النفس

                              احب اقولكم اني اي مشاركة حتي لما نحذفها مش بتتمسح من الداتا بيز

                              وممكن اصورها وافضحلك اخواتك اللي بيدخلوا يشتموا

                              والبعض اللي داخل وجاب صورة حمار وقال هذا هو المسيح كله من المنتدي الجميل ده

                              اللي كله محبة وتسامح ومحدش فيه بيكدب ولا بيعمل حاجة غلط

                              دي صورة اخواتك الحقيقة

                              صح؟

                              يا عابد الصليب لو عندك جرءه وشجاعه ناظر يا عبد الخروف ناظر نحن لا نهاب عباد الخرفان او حتى عباد البقر
                              ونحن لا نخاف عابد السيف والنكاح

                              اخى ابو مريم
                              اخى big boss
                              صدقتم والله
                              يا مينا لو سمحت اتكلم بأدب لأننا مش أطفال وفاهمين الحركات دى
                              يعنى إتكلم فى حاجة مفيدة يا بلاش
                              لما تتكلموا انتوا الاول في حاجة مهمة

                              لقد دخلت لغرض واحد اني اكشف كدبهم وزيفهم وليس للحورات فهناك الاجدر مني ولا ادري لماذا يصرون بهذا الاسلوب الساذج
                              قلت لهم ارحب بكم في منتديات حورات الاديان حيث هناك الاجدر مني

                              قالولي بيحذفوا مشاركتنا وبيخافوا مننا

                              اديتهم وعد مش ها تتحذف مشاركتهم لو شاركوا ويدوني الاسماء واكد بدال مفيش شتيمة لن تحذف ( كي اكشف زيفهم فقط )

                              هاتوا مشاركة دخلت فيها قولت انا داخل اناظر وهاتولي اكبر راس

                              عندما تفعلون ذلك عندنا في كوبتس اراهم يجرون اذيال خيبة الامل

                              تحياتي ,,

                              îن îëéىهْ نçمùهْ?


                              • #30
                                كعادة الخراف الضالة الذين يعبدون خروف

                                لست فقط خروفا ولكنك أعمى

                                ألم ترى في الحديث """"""إتيان الحلال""""

                                هل ترى يا أعمى القلب والعين والبصيرة كلمة أن النبي اشتهاها

                                ولكن ماذا ننتظر من عقلية خروفية .... خروف بلا عقل
                                أطفأت سراج عقلك واتبعت ابوك النصاب بطرس والكذاب بولس

                                حبوب الشجاعة المفروض يتعطاها الاشكال اللي زيك علشان نشوفهم في منتدي مسيحي او علي البالتوك بدال الهروب المستمر
                                نحن نملأ متدياتكم منذ سنوات يا خروف يا ضال مثلما أطلق عليك المسيح


                                لما تكون راجل هتقابل النصراني الراجل فالطيور علي اشكالها تقع وانك لاتساوي شئ
                                والحمد لله كل واحد عارف نفسه
                                يعني انت عارف انك مش راجل
                                طيب كويس
                                بس على العموم مفيش نصراني قابلته غير لما اديته بالجزمة على راسه بس بالحجة والدليل

                                بدال جاهل بالمسيحية بلاش تتكلم وتفتي ومن قال لا اعرف فقد افتي
                                لا دا انا عارف المسيحية أحسن من أبوك بقلظ
                                ربك يحل بجسده في الفطيرة المقندسة
                                وتشربوا دمه في الكرمة
                                ومحرم عليكم تبصقوا بعد أكل جسد ربكم
                                ومحرم عليك تخرج ربك المحشور بين سنانك بأصابعك ولكن لازم بلسانك

                                وبعد كدة يخرج ربك في الفضلات ليكمل دورته الطبيعية

                                عاوزاني اقوله ايه ؟ وبعدين انا مش شتمته انا قولت حقائق
                                كل ما قلته أنا حقائق أما أنت فكذاب مثل بولس رسولك

                                ربنا يشفيكم يا عبدة الأوثان

                                îن îëéىهْ نçمùهْ?

                                Working...
                                X