السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
أرجو من الإدارة الكريمة فضلا تنفيذ ما طلبته فى المشاركة رقم 13 من هذا الموضوع:
بس ايه رأيكم فى الكاريكاتير اللى عملته فى آخر الموضوع؟؟
أرجو من الإدارة الكريمة فضلا تنفيذ ما طلبته فى المشاركة رقم 13 من هذا الموضوع:
بس ايه رأيكم فى الكاريكاتير اللى عملته فى آخر الموضوع؟؟




îن îëéىهْ نçمùهْ?