إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

ممكن حد يفهمنى الحكاية دى

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • ممكن حد يفهمنى الحكاية دى

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    انا عضو جديد بس اسم المنتدى شدنى يعنى ايه الحوار اسلامى مسيحى ازاى يعنى والمقصود ايه علشان كده هيبقا فى تحريف وكلام غلط عن الاسلام

    انا عارف ممكن يكون مش هنا مكان الموضوع او موضوع مخالف بس كان لازم اسال

  • #2
    يعني عرض الشبهات من الجانبين والرد عليها
    والغرض منه أظهار الحق وإزهاق الباطل
    والنتيجه أنك تبلغ دين الله فمن أهتدي فلك الأجر والصواب
    ومن ضل بعد أن عرف الهدي فلا يضرك شيئا وتكون بذلك قد أشتركت مع النبين في أعظم مهمه قد بعثهم الله لها وهي التبليغ وأقامه الحجه

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      البند الثاني : شبكة الفرقان الإسلامية منتدى يهدف لدعوة غير المسلمين الى الإسلام العظيم على منهج ( أهل السنة والجماعة ) فيمنع الدعوة لغير هذا المنهج وتهدف الشبكة في الرد على الشبهات المُثارة على الإسلام العظيم ومحاورة أهل الكتاب لبيان الحق ولا شيء غير الحق

      îن îëéىهْ نçمùهْ?

      Working...
      X