السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يحتوى جهازى على فيروس Exploit:Win32/CplLnk.A
و مش عاوز يتشال و لا يتمسح
ياريت حد يقولى أمسحه إزاى عشان ده شكله ملف تجسس
ياريت بعد إذنكم
يحتوى جهازى على فيروس Exploit:Win32/CplLnk.A
و مش عاوز يتشال و لا يتمسح
ياريت حد يقولى أمسحه إزاى عشان ده شكله ملف تجسس
ياريت بعد إذنكم


îن îëéىهْ نçمùهْ?