لما انت راجل كدا وحمش كانت فين التحذيرات لمبارك ولاحمد عز وحبيب العادلي الذي كان معين لصيد الاسلاميين واعتقالهم وقتلهم في معقتلات الدولة ؟؟؟؟؟؟
حازم أبو اسماعيل يعلن الانتفاضة ضد حسني مبارك من سنة 2008 و هو أول واحد دعا الناس للاعتصام في ميدان التحرير ضد حسني مبارك....
الموضوع التالي بتاريخ 31/12/2008
http://www.wata.cc/forums/showthread...E3%C8%C7%D1%DF
الموضوع التالي بتاريخ 31/12/2008
http://www.wata.cc/forums/showthread...E3%C8%C7%D1%DF





îن îëéىهْ نçمùهْ?