السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندى مشكله فى جهاز الكومبيوتر بتاعى كل ما آجى أعمل تسطيب لبرنامج real player يظهر لى الآتى

مع العلم إنى برضه قبل ما أسطبه مسحته و نزلته تانى عشان كان بيعمل نفس الكلام السابق ده و كل ما أدوس على واحده من الإتنين يغلق كل شيئ فى التسطيب أو التشغيل
و فى حاجات كتيره عندى ع الويندوز لمتعد تعمل كما هو الحال فى السايق
أنا جهازى نسحته هى windows 7
ياريت يا جماعه أى حد يساعدنى وله جزيل الشكر الشكر و والله هدعيله
أنا منتظره أى مساعده
و السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
عندى مشكله فى جهاز الكومبيوتر بتاعى كل ما آجى أعمل تسطيب لبرنامج real player يظهر لى الآتى

مع العلم إنى برضه قبل ما أسطبه مسحته و نزلته تانى عشان كان بيعمل نفس الكلام السابق ده و كل ما أدوس على واحده من الإتنين يغلق كل شيئ فى التسطيب أو التشغيل
و فى حاجات كتيره عندى ع الويندوز لمتعد تعمل كما هو الحال فى السايق
أنا جهازى نسحته هى windows 7
ياريت يا جماعه أى حد يساعدنى وله جزيل الشكر الشكر و والله هدعيله
أنا منتظره أى مساعده
و السلام عليكم و رحمة الله وبركاته




îن îëéىهْ نçمùهْ?