والله كنت أعتقد أن جذور الشجرة هى الأساس وهى المكان الأفضل فى الشجرة فهى التى تثبتها وبدون الجذور ما وجدت الفروع والاغصان وكنت اخجل أن أكتب اسمى فى هذا المكان ولكن طالما رأى مديرنا العزيز أن قمة الشجرة هى الأفضل يبقى كده زال عنى الحرج واخترت مكانى المتواضع بعد اذن أخوتى الكرام ليكون لى شرف الانضمام للمنتدى رسميا
إعـــــــلان
Collapse
No announcement yet.
**شجرة الفرقــان**
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء مشاهدة المشاركة
أما أختي الدكتورة وأختي آية فقد اخترت لهم مكاناً بجانبي في منتصف الشجرة.

îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
تشرفتِ الشجرة بوجود اسمكِ الجميل ..وتشرف المنتدى كله بانضمامكِ له..والله كنت أعتقد أن جذور الشجرة هى الأساس وهى المكان الأفضل فى الشجرة فهى التى تثبتها وبدون الجذور ما وجدت الفروع والاغصان وكنت اخجل أن أكتب اسمى فى هذا المكان ولكن طالما رأى مديرنا العزيز أن قمة الشجرة هى الأفضل يبقى كده زال عنى الحرج واخترت مكانى المتواضع بعد اذن أخوتى الكرام ليكون لى شرف الانضمام للمنتدى رسميا
وإن شاء الله نرى مواضيعك في جميع الأقسام لكي نستفيد من عذب سطورك ومداد عطر قلمك الرائع..
Last edited by زهراء; 06-03-2012, 04:38 PM.
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
ايه الى بيحصل فى المنتدى دا ؟!!!
اكيد انتوا بتهزروا
ازاى الكونت يحط اسمه مكانى
الكونت لازم ينزل
الكونت لازم ينزل
مكان الكونت فى الشجرة باطل
باطل
باطل
(الكـــــونت)
( Fernando Torres )( abcdef_47)( السيف العضب)( one1_or_three3)
(د/أحمد) (د.نيو) (قلم من نار)(..................)(...................)(.... .................)
(............. ...) (.....................)(..............)(.......... ..........)(.................)
(...............)(.................)(............. .....)(.......... ...)(....................)(....................)
(......... ...) (................)(....................)(...... ...........)(......... ...........)(................)
(......... ...) (......................)(....................)(... .........)(.................)(......... ...)
(............) (...................)(................)(.......... ......)(............)(.............)(...........)
(.................)(...................)(......... ...) (................)(...............)(...........)
(...............)(.......................)(...... ................)(.............)(.............)
(...............)(آية الله)(زهراء)( pharmacist)(................)
(......................)(........................) (........................)
(محمد عادل)(.............. ...)
(...............)(................)
(............)(.............)
(............)(.............)
(..............)(...............)
(..............)(...............)
(................)(.................)
(................)(.................)
(................)(.................)
(.........)(.........)(..........)(.........)
(...........)(...........)(..........)(........... .)
(............)(...........)(.............)(....... .... ....)
(.............)(...............)(............)(... .... ..........)
(قسمه)(.................)( ................. )(................)( سيف رسول الله) (......... ...)(...................)الى كل من يدعونا للايمان بالمسيح عليه السلام ربا والها
(( قل أندعو من دون الله ما لا ينفعنا ولا يضرنا ونرد على أعقابنا بعد إذ هدانا الله كالذي استهوته الشياطين في الأرض حيران له أصحاب يدعونه إلى الهدى ائتنا قل إن هدى الله هو الهدى وأمرنا لنسلم لرب العالمين )
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
جمعنا الله بجانبك في الجنه اختنا الفاضله جمعنا الله الفردوس الاعليأما أختي الدكتورة وأختي آية فقد اخترت لهم مكاناً بجانبي في منتصف الشجرة.
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
بسم الله الرحمن الرحيمالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلم من نار مشاهدة المشاركةايه الى بيحصل فى المنتدى دا ؟!!!
اكيد انتوا بتهزروا
ازاى الكونت يحط اسمه مكانى
الكونت لازم ينزل
الكونت لازم ينزل
مكان الكونت فى الشجرة باطل
باطل
باطل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اصبر انا هجيبلك الحق دا
انا دلوقتي في مرحلة تجميع الميليشات
وهنقوم على الكونت قومة رجل واحد
اصبر بس
[/CENTER]
وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ
זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן
תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא
تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .
التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني
[/FONT][/SIZE]
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
بجد نفسى أشارك فى جميع الأقسام ولكن الأقسام الأخرى لابد لها التخصص والأتقان لحساسية وخطورة المواضيع وللأسف لا يوجد لدى خلفية سابقة وارى معكم عالم جديد لم أعرف أنه موجود أصلا ناس تفنى نفسها ووقتها فى سبيل الدعوة الى الله ربنا يبارك فى القائمين على هذا المنتدى العظيم
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
بارك الله فيكم أختي الكريمة زهراء على المجهود الطيب
طارق وقلم من نار ما تقدروش على الكونت
احنا اثنيين طيارين - تورست معايا - جولة وحده بس بالميراج وننهي الموضوع
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
يحصل لي الشرف يا غاليـــــــــــــــــــــــــــهالمشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهراء مشاهدة المشاركة
منورة أختي الدكتورة أتمنى أن يعجبكِ المكان الذي اخترته لكِ.

îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
الكلام دا كله ما يهمنش انا وطارق صبرك بالله لازم اطيرك من موضوع المدير دا وامسك مكانك هو انا شوية فى المنتدى دا ولا ايه ؟احنا اثنيين طيارين - تورست معايا - جولة وحده بس بالميراج وننهي الموضوع
جزاكم الله خيراأخونا الفاضل قلم من نار تم إضافة اسمكم على شجرة المنتدى التذكارية..انرتم الشجرة..
لكن لن نسمح بحدوث انقلاب على المدير العام وسنقوم بشن أقوى الحملات الصحفية لفضح مخططات ثورتكم في الصحف والتلفزيون..
لا دا خالد دا حبيبى بس طارق بس هو الى بيسخنى عليه
معلش ياطروق دى فيها حملات صحفيةالى كل من يدعونا للايمان بالمسيح عليه السلام ربا والها
(( قل أندعو من دون الله ما لا ينفعنا ولا يضرنا ونرد على أعقابنا بعد إذ هدانا الله كالذي استهوته الشياطين في الأرض حيران له أصحاب يدعونه إلى الهدى ائتنا قل إن هدى الله هو الهدى وأمرنا لنسلم لرب العالمين )
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ايه دالا دا خالد دا حبيبى بس طارق بس هو الى بيسخنى عليه
معلش ياطروق دى فيها حملات صحفية
انت من اولها كدا بتبيع
امال لما ندخل في المعمعة هتعمل ايه
دا انا بقول مليشيات وقومة رجل واحد وانت حملة صحفية بس عملت فيك كدا
تمام
يبقي المليشات هتكون عليك انت والكونت يا حاج
[/CENTER]
وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ
זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן
תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא
تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .
التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني
[/FONT][/SIZE]
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
ليك نفس تقول الكلام دا ياطارق بعد الخيانة العظمي الي عملتها ؟
ما كانش العشم ياصاحبي
خلي الكونت ينفعك بكره اطيره واطردك وراهالى كل من يدعونا للايمان بالمسيح عليه السلام ربا والها
(( قل أندعو من دون الله ما لا ينفعنا ولا يضرنا ونرد على أعقابنا بعد إذ هدانا الله كالذي استهوته الشياطين في الأرض حيران له أصحاب يدعونه إلى الهدى ائتنا قل إن هدى الله هو الهدى وأمرنا لنسلم لرب العالمين )
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله يا حاج عرفت وكان فاكرني انا لاني اللي سجلت بالاسمليك نفس تقول الكلام دا ياطارق بعد الخيانة العظمي الي عملتها ؟
ما كانش العشم ياصاحبي
خلي الكونت ينفعك بكره اطيره واطردك وراه
فانا اعترفت قدامه بكل حاجة
وقولت فرصة نردلك الموضوع ونضحك شوية
هي مسألة تصفية حسابات في الاول وفي الاخر
[/CENTER]
وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ
זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן
תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא
تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .
التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني
[/FONT][/SIZE]
îن îëéىهْ نçمùهْ?
-
كل دا يطلع منك !!!
انا عارف انك اعترفت من جراء التعذيب
دا انا لما الكونت بعتلي الرسالة قلت لصفحة الرسايل انشقي وابلعيني من الكسوف عموما انت الي جنيت علي نفسك فليتضخم الوحشالى كل من يدعونا للايمان بالمسيح عليه السلام ربا والها
(( قل أندعو من دون الله ما لا ينفعنا ولا يضرنا ونرد على أعقابنا بعد إذ هدانا الله كالذي استهوته الشياطين في الأرض حيران له أصحاب يدعونه إلى الهدى ائتنا قل إن هدى الله هو الهدى وأمرنا لنسلم لرب العالمين )
îن îëéىهْ نçمùهْ?



îن îëéىهْ نçمùهْ?