إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

قريبا .....أبو السعود

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • قريبا .....أبو السعود

    السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

    كثرت المواضيع الأخبار حول أبو السعود هذه الأيام مثل :

    أبو السعود فى السجن

    أبو السعود حول المنطقه

    أبو السعود مترشمش



    و قريبا جدا


    أبو السعود علينا حق

    و لك منى يا أستاذ أبو السعود أجمل تحيه

    أنا بهزر معاك

  • #3
    أبو السعود علينا حق
    انا اخري ابو السعود حول المنطقة

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #4
      علي فكرة يا حاج انت اللي جبته لنفسك

      انت مالك ومال التوقيع

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #5
        بس جامدة فرحان فيك

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #6
          المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/احمد مشاهدة المشاركة
          بس جامدة فرحان فيك

          عاوزين نمسكه إنتخابات إيطاليا و لا أقولك ساحل العاج أحسن

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #7
            ابو السعود فى كل مكان عمال يعمل مقابلات ابو السعود راجل مهم جدا راجل مسئول عن حملة الشيخ حازم يعنى واسطة هيخلينى وزير و سعتها الدكتور
            هيروح كندا ههههههههه

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #8
              أبو السعود علينا حق
              ليه هو انا عشماوى


              http://www.albshara.com

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #9
                ابو السعود فى كل مكان عمال يعمل مقابلات ابو السعود راجل مهم جدا راجل مسئول عن حملة الشيخ حازم يعنى واسطة هيخلينى وزير و سعتها الدكتور
                هيروح كندا ههههههههه
                كندا قول ورا الشمس


                http://www.albshara.com

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #10
                  علي فكرة يا حاج انت اللي جبته لنفسك

                  انت مالك ومال التوقيع
                  اصل الاخت محبة الصحابه خالفت 80 مليون مصرى


                  http://www.albshara.com

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #11
                    عاوزين نمسكه إنتخابات إيطاليا و لا أقولك ساحل العاج أحسن
                    انا ماسك موقف الالف مسكن


                    http://www.albshara.com

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #12
                      المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوالسعودمحمود مشاهدة المشاركة
                      ليه هو انا عشماوى

                      على فكره قالولى إنك أو ما إشتغلت معاهم ( المشنقه عطلت و باظت )

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #13
                        المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوالسعودمحمود مشاهدة المشاركة
                        انا ماسك موقف الالف مسكن

                        أنهى فيهم ( الألف ) أم ( المسكن )

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #14
                          أنهى فيهم ( الألف ) أم ( المسكن )
                          الاتنين


                          http://www.albshara.com

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?

                          Working...
                          X