سلام عليكم
أنا مره رحت مكان
و الحمد لله رجعت
إيه رأيكوا فى المكان بقى
أنا مره رحت مكان
و الحمد لله رجعت
إيه رأيكوا فى المكان بقى


îن îëéىهْ نçمùهْ?