إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

هوايتك ايه

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    حد يترجم الكلمة دي؟

    على فكره انا مش مصري ياحج


    هترجملك في الميدان انت والسوبارو بتاعتك


    أنا هوايتي النصب، وطارق عارفني كويس، بحب النصب زي حب طارق لصالة الجيم.


    اه بصراحة

    انت بتنصب خيام مية مية

    وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

    זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

    תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

    تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
    ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

    التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


    [/FONT][/SIZE]
    [/CENTER]

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #17
      الكتابه ، و لذلك أنا صحفيه

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #18
        اختنا محبة الصحابه الكلام اللى انتى كتباه فى توقيعك ده بجد


        http://www.albshara.com

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #19
          بص يا عم الحاج

          من الاخر كده انا هوايتي

          اخش المنتدي من دول اشوف مين الطخين فيه واكلبش في رقبته

          لحد ما اطيره وابقي المديررررررررررررررر

          عندك مانع يا حاج ؟

          يه رايك بقي في الهواية دي

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #20
            من الاخر كده انا هوايتي

            اخش المنتدي من دول اشوف مين الطخين فيه واكلبش في رقبته

            لحد ما اطيره وابقي المديررررررررررررررر

            عندك مانع يا حاج ؟

            يه رايك بقي في الهواية دي
            حتى هواياتك فيها عنف ايه يااخى انا زهئت منك


            http://www.albshara.com

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #21
              من الاخر كده انا هوايتي

              اخش المنتدي من دول اشوف مين الطخين فيه واكلبش في رقبته

              لحد ما اطيره وابقي المديررررررررررررررر

              عندك مانع يا حاج ؟

              يه رايك بقي في الهواية دي
              حتى هواياتك فيها عنف ايه يااخى انا زهئت منك


              http://www.albshara.com

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #22
                المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوالسعودمحمود مشاهدة المشاركة
                اختنا محبة الصحابه الكلام اللى انتى كتباه فى توقيعك ده بجد


                حضرتك شايف إيه

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #23

                  لحد ما اطيره وابقي المديررررررررررررررر
                  كل واخد عاوز يبقى مدير خلاص انا هحط شرط

                  الي عاوز يبقى مدير لازم يكون حاصل على شهادة دكتوراه في الطبخ

                  وده ما ينطبق على على المدراء الحاليين

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #24
                    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكونت مشاهدة المشاركة
                    كل واخد عاوز يبقى مدير خلاص انا هحط شرط

                    الي عاوز يبقى مدير لازم يكون حاصل على شهادة دكتوراه في الطبخ

                    وده ما ينطبق على على المدراء الحاليين
                    حيث كده بقى أنا أستحق أبقى رئيسة مجلس إداره أنا و إبنتى الغاليه زهراء


                    لأن الطبخ للنساء

                    إيدك بقى ع المكتب بتاعى يا كونت

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #25
                      حيث كده بقى أنا أستحق أبقى رئيسة مجلس إداره أنا و إبنتى الغاليه زهراء


                      لأن الطبخ للنساء


                      ده كان زماان اوي

                      دلوقتي في رجاله واحسن من النساء كمان


                      بس هغير الشرط بما اني لسه املك الصلاحيات

                      الي عاوز يبقى مدير الشرط هو

                      لازم يكون رتبة لواء في سلاح الجو وعلى الاقل شارك في ثلاث حروب

                      يبقى قابلوني لو حد صار مدير

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #26
                        المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكونت مشاهدة المشاركة




                        بس هغير الشرط بما اني لسه املك الصلاحيات

                        الي عاوز يبقى مدير الشرط هو

                        لازم يكون رتبة لواء في سلاح الجو وعلى الاقل شارك في ثلاث حروب



                        و لينا سؤال ، السؤال بيقول ( علل ) يعنى إفسر
                        هل اللى شارك فى الثلاث حروب دول لازم يكون خاضهم




                        المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكونت مشاهدة المشاركة
                        يبقى قابلوني لو حد صار مدير

                        نقابلك فين ، أنا عن نفسى بتوع الوكره و الغرافه عندك حبايبى هما هيقابلك نيابة عنى

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #27
                          كل واخد عاوز يبقى مدير خلاص انا هحط شرط

                          الي عاوز يبقى مدير لازم يكون حاصل على شهادة دكتوراه في الطبخ
                          كيف تعملين البيض على الطريقة الفرعونيه

                          اولا تجيبى ياستى 2كوب من ماء الحنفيه








                          ثم تضعيه على النار حتى يغلى وبعد كده تجيبى عدد 4 بيضه بلدى ميكنش بيض بديك

                          لانها تفرق كتير
                          بعد كده تسقطى البيض بيضه بيضه ومتحطيهمش مره واحده علشان ميتكسروش

                          وبعد متلاقى الميه اتبخرت ونشفت من الاناء اتركيه كمان شويه لحد لما يتحرق

                          ولما يتحرق وماينفعش انه يتاكل قدميه قدميه لزوجك على شان تدوم بينكم المحبه وتطول العشره

                          وبالهنا والشفا دا اذا اتاكل طبعا

                          وهى دى بقى الطرقه السريه اللى توت عنخ امون بتعملها لحتشبسوتتعملين البيض الطريقة الفرعونيه



                          http://www.albshara.com

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • #28
                            كل واخد عاوز يبقى مدير خلاص انا هحط شرط

                            الي عاوز يبقى مدير لازم يكون حاصل على شهادة دكتوراه في الطبخ
                            كيف تعملين البيض على الطريقة الفرعونيه

                            اولا تجيبى ياستى 2كوب من ماء الحنفيه








                            ثم تضعيه على النار حتى يغلى وبعد كده تجيبى عدد 4 بيضه بلدى ميكنش بيض بديك

                            لانها تفرق كتير
                            بعد كده تسقطى البيض بيضه بيضه ومتحطيهمش مره واحده علشان ميتكسروش

                            وبعد متلاقى الميه اتبخرت ونشفت من الاناء اتركيه كمان شويه لحد لما يتحرق

                            ولما يتحرق وماينفعش انه يتاكل قدميه قدميه لزوجك على شان تدوم بينكم المحبه وتطول العشره

                            وبالهنا والشفا دا اذا اتاكل طبعا

                            وهى دى بقى الطرقه السريه اللى توت عنخ امون بتعملها لحتشبسوتت انا المدير واتحدى اى حد يعمل الطبخه دى
                            Last edited by ابوالسعودمحمود; 17-07-2011, 09:03 PM.


                            http://www.albshara.com

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?

                            Working...
                            X