.
ليه الإحراج ده بقىىى
ده اللي لقيته في جوجل

وبعدين إحنا ما اتفقناش على اسم الأب
إن شاء الله من أول السؤال الجاي نبقى نلتزم باسم الأب
.
ليه الإحراج ده بقىىى
ده اللي لقيته في جوجل

وبعدين إحنا ما اتفقناش على اسم الأب

إن شاء الله من أول السؤال الجاي نبقى نلتزم باسم الأب

.





îن îëéىهْ نçمùهْ?