إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

كل عام وأنتم بخير

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • كل عام وأنتم بخير

    كل عام وأنتم بخير معشر أعضاء المنتدى ومعشر المسلمين
    كلمة صغيرة لكنها كبيرة تقولها لابنك وأنت تعطيه العيديه

    "عشان احنا صمنا رمضان وسمعنا كلام ربنا
    فربنا عمل لنا العيد ده عشان نعيد ونتفسح و...........
    ومش بس كده . كمان بعد منموت هيدخلنا الجنة وميدخلناش النار زى الوحشين اللى مبيسمعوش كلامه"

  • #2
    كل عام و انت بخير

    شكرا................

    îن îëéىهْ نçمùهْ?

    Working...
    X