إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

eeww2000موضوع الالف ميجا ده بتاعي انا ليه نسبته لن

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • eeww2000موضوع الالف ميجا ده بتاعي انا ليه نسبته لن

    eeww2000موضوع الالف ميجا ده بتاعي انا ليه نسبته لنفسك في المنتدي ام هناك خطأ فني
    من قبل ايضا قمت بحفظ موضوع اسلام مايكل في المنتدي وفوجئت انه تم نشره في المنتدي
    وهو مقتبس من موضوعي بالحرف والروابط :2: :2:

  • #2


    من الواضح أن امنتدى يحبك للغاية



    و لا يهمك , ما بقولك أيه سجل نفسك بأسم جديد و خلاص .
    <span style=\'font-family:Times\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'><span style=\'color:blue\'>الإسلام دين سلام و محبة .</span></span></span>

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      عفوا لم افهم علاقتى بهذا الموضوع

      هل من توضيح جزاكم الله كل خير .......

      و الحمد لله رب العالمين

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        Originally posted by m99@Sep 1 2004, 08:18 PM
        eeww2000موضوع الالف ميجا ده بتاعي انا ليه نسبته لنفسك في المنتدي ام هناك خطأ فني
        من قبل ايضا قمت بحفظ موضوع اسلام مايكل في المنتدي وفوجئت انه تم نشره في المنتدي
        وهو مقتبس من موضوعي بالحرف والروابط :2: :2:
        الكلام ده بجد ولا بس هزار وتلطيف للجو ؟
        لا اعتقد انه حقيقه ولكن ارجو التوضيح

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          eeww2000 أود ان اتاسف عن ما قلته والواضح ان هناك خطأ فني في المنتدي وهذا ما اتضح لي وانت لم تقتبس من موضوعي اي شيء اي شي ومره اخري اكرر اسفي لك
          وبارك الله فيك علي ما تبذله من جهود ومواضيع هامه في هذا المنتدي
          والسلام عليكم ورحمه الله
          :hp:

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            سوف يتم مسح الموضع لعدم اهميته بعد تبيان الإلتباس


            وجزاكم الله خيرا
            <span style=\"font-size:24pt;line-height:100%\"><a href=\"http://www.ebnmaryam.com/vb\" target=\"_blank\">www.ebnmaryam.com/vb</a></span>

            îن îëéىهْ نçمùهْ?

            Working...
            X