إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

عضو جديد

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • عضو جديد

    السلام عليكم رحمة الله و بركاته:
    نسأل الله عز و جل التسديد و الإعانة و الإخلاص

  • #2
    بارك الله فيك وفى الآخ سارى وأهلا بك عضو كريم معنا دائماً

    نتمنى أن نرى مشاركات قيمة لك

    ولا تنسانا مثل الأخ سارى

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      اهلا و سهلاً فى المنتدى المبارك أخى الكريم .
      <span style=\'font-family:Times\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'><span style=\'color:blue\'>الإسلام دين سلام و محبة .</span></span></span>

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        :clover: :clover: :clover: :clover: :clover:

        مرحبا بك
        جمعنا الله و إياكم بالجنة
        د0ماجدة الجمل

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          و أنا كمان عضو جديد
          <span style=\'color:purple\'><span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'>مع خالص تحياتي
          أ. ص.</span></span>

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

            حي الله اخونا الكريم elnamakya

            حياكم الله و بياكم و جعل الجنه مثوانا و مثواكم

            و نرحب باخونا العزيز رجل المستحيل

            اهلا فيكم اعضاء اعزاء على قلوبنا في المنتدى :hp:


            اختكم : ايفا الزرقاووووووي
            <img src=\'http://www.3arabawys.com/up/file/rantisi[11].gif\' border=\'0\' alt=\'user posted image\' />


            <a href=\'http://www.christians5.jeeran.com\' target=\'_blank\'><span style=\'font-size:8pt;line-height:100%\'>اضغط هنا لرؤيه موقعي الجديد عن النصرانيه و الاعجاز العلمي في الاسلام</span></a>

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #7
              السلام عليكم و رحمة الله جزاك الله كل خير أخى الحبيب الجامع، و الله انا مش ناسيكم و لا حاجة يا أخى، و عموماً النمكية هو أعز صديق لى على الإطلاق و كمان 1+1+1=1 يعرفه كويس

              و باذن الله يضيف للمنتدى كل خير

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #8
                يا الف مرحب بالأخوة النمكية و رجل المستحيل و عايزين نشوف شغلكم يا رجالة
                قال شيخ الإسلام ابن تيمية : (( إن الرد بمجرد الشتم والتهويل لا يعجز عنه أحد والإنسان لو أنه يناظر المشركين وأهل الكتاب لكان عليه أن يذكر من الحجة ما يبين به الحق الذي معه والباطل الذي معهم )) مجموع الفتاوى (4/186-187) .

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #9
                  المعلم الدكتور هشام عزمى بيقول عايزين نشوف شغل يا ردالة

                  شدوا حيلكم يا إخواننا لأحسن يوقف اليومية بتاعتنا

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #10
                    أيوه يا شباب شدو حيلكو معانا ... مش عايزين كل واحد يدخل يقول : أنا عضو جديد و رحبوا بيا و بعد كده ما نشوفش وشه بعد كده ... عايزين شغل &#33;
                    قال شيخ الإسلام ابن تيمية : (( إن الرد بمجرد الشتم والتهويل لا يعجز عنه أحد والإنسان لو أنه يناظر المشركين وأهل الكتاب لكان عليه أن يذكر من الحجة ما يبين به الحق الذي معه والباطل الذي معهم )) مجموع الفتاوى (4/186-187) .

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #11
                      Originally posted by د. هشام عزمي@Jul 23 2004, 10:22 AM
                      أيوه يا شباب شدو حيلكو معانا ... مش عايزين كل واحد يدخل يقول : أنا عضو جديد و رحبوا بيا و بعد كده ما نشوفش وشه بعد كده ... عايزين شغل &#33;
                      فعلا ده بيحصل
                      <span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>&quot;<span style=\'color:blue\'>فانها لا تعمى الأبصار و لكن تعمى القلوب التى فى الصدور</span>&quot;</span>
                      <a href=\'http://www.aljame3.com/forums/index.php?showtopic=2236\' target=\'_blank\'><span style=\'color:red\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>السند والكاتب</span></span></a>
                      <a href=\'http://www.aljame3.com/forums/index.php?showtopic=2237\' target=\'_blank\'><span style=\'color:red\'><span style=\'font-size:14pt;line-height

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #12
                        Originally posted by 1+1+1=1+Jul 25 2004, 11:20 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>إقتباس (1+1+1=1 @ Jul 25 2004, 11:20 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-د. هشام عزمي@Jul 23 2004, 10:22 AM
                        أيوه يا شباب شدو حيلكو معانا ... مش عايزين كل واحد يدخل يقول : أنا عضو جديد و رحبوا بيا و بعد كده ما نشوفش وشه بعد كده ... عايزين شغل &#33;
                        فعلا ده بيحصل [/b][/quote]
                        كثييييييييييير على الأقل كل إسبوعين تتكرر نفس القصه

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #13
                          أنا اشتغلت يا أخوة &#33;
                          <span style=\'color:purple\'><span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'>مع خالص تحياتي
                          أ. ص.</span></span>

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?


                          • #14
                            Originally posted by رجل المستحيل@Jul 26 2004, 09:19 AM
                            أنا اشتغلت يا أخوة &#33;
                            أنت مش أشتغلت وبس, أنت مبطلتش شغل :hp:

                            زادك الله من علمه وبارك فيك.

                            وننتظر منك المزيد إن شاء الله.

                            îن îëéىهْ نçمùهْ?


                            • #15
                              الله يخليك يا اخ مؤمن بس بلاش الورد عشان خاطري ؛ أصله بيفكرني بواحد كده بيجنني و يعفرتني :croc:
                              <span style=\'color:purple\'><span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'>مع خالص تحياتي
                              أ. ص.</span></span>

                              îن îëéىهْ نçمùهْ?

                              Working...
                              X