إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

أخيراً سقط الطاغية حسني مبارك

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • أخيراً سقط الطاغية حسني مبارك

    اخيرا سقط الطاغية

    فليذهب الطغاة الخونة الى مزبلة التاريخ

    اللهم انصر مصر وشعب مصر
    الله اكبر الله اكبر
    الكل يسجد سجدة شكر لله

    الحمدلله الذي بنعمته تتم الصالحات


    1000000000000000000مبروك للشعب المصري

    الف الف مبروك .. مبارك على أهل مصر وعلى الأمة الإسلامية والعربية جمعاء .. الفرحة تعم أرجاء الأرض من شرقها إلى غربها .. الحمد لله الذي نصر عبيده ورفع عنهم الظلم .. اللهم نطمع في فضلك ورحمتك بأن تولي عليهم من ترضى دينه ويعز كلمتك ويرفع رايتك ويحكم بشريعتك بين عبادك في أرضك.

    مبارك عليكم النصر والحرية لكى يا مصر

    عـــــاجل

    مبارك يتنحى ويكلف المجلس الأعلى للقوات المسلحة بادارة شؤووون البلاد



    الف مبرووووك للشعب المصري رحيل حسني مبارك الذي ضل جاثما على صدورهم طيلة 30 سنة ...

    الف مبروووك نجاح الثورة المباركة .. الف مبروووك لشباب مصر الطاهر النقي

    الف مبرووووووك لك يامصر ... هنيئا لك بالحرية

    لمشاهدة فيديو تنحي الرئيس الرجاء الضغط على الرابط اسفله



    الرئيس مبارك يعلن تنحيه عن منصب رئيس الجمهورية


    الله أكبر .. الله أكبر

    أفراح في غزة وفلسطين وخوف وترّقب في إسرائيل



    مصــــــــــــــــــــــر إسلاميــــــــــــــــــــــــــة




    الشيهـــــان المصرى
    [/CENTER]

  • #2
    عاش من شافك يا كابتن

    ما حضرتك اتشغلت بالحوار مع الفرى عبطس بقى
    و نسيت المنتدى بتاعنا

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      الف مبروك الانتصار
      وما النصر الا من عند الله

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د. نيو مشاهدة المشاركة
        عاش من شافك يا كابتن

        ما حضرتك اتشغلت بالحوار مع الفرى عبطس بقى
        و نسيت المنتدى بتاعنا


        ربنا يبارك فيك يا دكتووووووووووووور
        مانت عارف بقه اليومين اللى فاتو كنت نبتشى عالباب وعامل لجنة دفاع شعبى
        انا واولادى بتوع الكاراتيه من الساعه سته الى الساعه سته بالشوم والاسلحه البيضا وطبعا الاسلحه السودا كمان
        ههههههههههههههههههههههه
        المهم 72 مليار مبررررررررررررررررررروك لشعب مصر الاصيل



        الشيهـــــان المصرى
        [/CENTER]

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هداية الشريف مشاهدة المشاركة
          الف مبروك الانتصار
          وما النصر الا من عند الله
          [color="blue"]الله يبارك فى عمرك اخى الفاضل
          ويارب يعوض اهل مصر عن العذاب تلاتين سنه
          يارب نخلى بلدنا زى البلادالتانيه البلاد الاولانيه لاء
          ويارب نعيش فى حياه رغده بعد حياة العذاب والضنك
          ويارب انصر الاسلام والمسلمين فى جميع بقاع الدنيا
          بعد ان كان المصرى ليس له ثمن فى أى من بقاع الدنيا الان وفقط الان
          لنا كل الشرف ان نقول
          انا مصرى وافتخر
          [/
          color]



          الشيهـــــان المصرى
          [/CENTER]

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            اولا : اهلا وسهلا بك كابتن على وحمد الله علي السلامه

            ثانيا : انا ملاحظ فرحتك الكبيييييييييييييره جدا بتنحي الريس ممكن لو مفيش مانع تحكيلنا السبب

            كان مزعلك في ايه ؟

            -انا عن نفسي زعلان ان مفيش تعين

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #7
              ياريت يا أخوة نستمع لاقوال العلماء ولا نحكم العواطف وفقط
              http://www.rslan.com/vad/items_details.php?id=3185
              الى كل من يدعونا للايمان بالمسيح عليه السلام ربا والها

              (( قل أندعو من دون الله ما لا ينفعنا ولا يضرنا ونرد على أعقابنا بعد إذ هدانا الله كالذي استهوته الشياطين في الأرض حيران له أصحاب يدعونه إلى الهدى ائتنا قل إن هدى الله هو الهدى وأمرنا لنسلم لرب العالمين )

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #8
                المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شقاوه مشاهدة المشاركة
                اولا : اهلا وسهلا بك كابتن على وحمد الله علي السلامه

                ثانيا : انا ملاحظ فرحتك الكبيييييييييييييره جدا بتنحي الريس ممكن لو مفيش مانع تحكيلنا السبب

                كان مزعلك في ايه ؟

                -انا عن نفسي زعلان ان مفيش تعين
                ممكن تقوللى لما يكون عندك ولدين كل واحد منهم كلفك قد ايه عشان ياخد بكالوريوس او ليسانس
                وبعدين يقعد جنبك وما تلاقيش له شغل
                ممكن تقولى امتى هيشتغل وامتى هيتجوز وامتى هيخلف
                ممكن تقولى بعد 18 سنه تعليم ومصاريف لو ماكانتش معلمهم يدربو كاراتيه كنا شحتنا سوا
                ممكن تقولى لما يكون عندك بنت وطلعتها مهندسه امتى هتجوزها وامتى هتشغلها وخصوصا لو ما عندكش كوسه
                يا شقاوه انت شكلك لسه صغير فى السن انا راجل عصامى وعندى 60 سنه وضابط بالمعاش مكافح الى ابعد الحدود
                وكل همى انى اعيش محترم بس كفايه كده عشان انت استفزتنى كفايه عليك كده




                الشيهـــــان المصرى
                [/CENTER]

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #9
                  ممكن تقوللى لما يكون عندك ولدين كل واحد منهم كلفك قد ايه عشان ياخد بكالوريوس او ليسانس
                  وبعدين يقعد جنبك وما تلاقيش له شغل
                  ممكن تقولى امتى هيشتغل وامتى هيتجوز وامتى هيخلف
                  ممكن تقولى بعد 18 سنه تعليم ومصاريف لو ماكانتش معلمهم يدربو كاراتيه كنا شحتنا سوا
                  ممكن تقولى لما يكون عندك بنت وطلعتها مهندسه امتى هتجوزها وامتى هتشغلها وخصوصا لو ما عندكش كوسه
                  ي
                  وكل همى انى اعيش محترم بس كفايه كده عشان انت استفزتنى كفايه عليك كده



                  انا مقدر كل دا يا كابتن على بس صدقني البطاله دى مش موجوده في مصر وبس لاء دى في معظم البلاد العربيه وبعدين مش مشكله الى يطلع من كليه طب لازم يكون دكتور ممكن اى وظيفه تانيه انا مثلا في هندسه ومش فارق معايا اطلع مهندس ولا ؟ المهم الاقي شغل

                  ممكن تقوللى لما يكون عندك ولدين كل واحد منهم كلفك قد ايه عشان ياخد بكالوريوس او ليسانس
                  وبعدين يقعد جنبك وما تلاقيش له شغل
                  ممكن تقولى امتى هيشتغل وامتى هيتجوز وامتى هيخلف
                  ممكن تقولى بعد 18 سنه تعليم ومصاريف لو ماكانتش معلمهم يدربو كاراتيه كنا شحتنا سوا
                  ممكن تقولى لما يكون عندك بنت وطلعتها مهندسه امتى هتجوزها وامتى هتشغلها وخصوصا لو ما عندكش كوسه
                  يا شقاوه انت شكلك لسه صغير فى السن انا راجل عصامى وعندى 60 سنه وضابط بالمعاش مكافح الى ابعد الحدود
                  و


                  أسامة بن زيد قائد جيش المسلمين وهو عنده 16 سنة قائد جيش

                  - الحكايه مش حكايه سن يا كابتن على المواقف والمسئوليه هي الى بتحدد سن الانسان مش الايام والشهور الى بتحدد

                  وعموما ربنا يقويك وان شاء الله بعد تنحي مبارك الظروف تكون احسن



                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #10
                    ربنا يبارك فى عمرك اخى الفاضل شقاوه بس معذرة انا لم احكى كل شئ حكيت جزء صغير جدا والله ولم استرسل فى الحديث
                    مشكور اخى شقاوه شوفت بقه ايه اللى زعلنى هههههههههه



                    الشيهـــــان المصرى
                    [/CENTER]

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #11
                      ألف مبروك للشعب المصري وأن شاء الله المد يزحف إلي فلسطين
                      والله أكبر أنتصر الحق وسقطت راية الكفر
                      **أحبك بنغازي**

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #12
                        الحمد لله على تنحي هذا الظالم الطاغية وأقول للأخ شقاوة لما تتاخد من بيتك بعد نص الليل وبالشتيمة والضرب وقلة القيمة بدون داعي أو سبب تعرف فعلا الظلم .
                        لما ميزانية قناة السويس 13 مليار دولار(حسب تذكري) و25% من المصريين يعيشوا تحت خط الفقر العالمي دا كمان غير الدخل اللي جاي من السياحة والجمارك وغيره وغيره تعرف الظلم. لما الإنتخابات (البرلمانية والرئاسية) كلها كوسة للحزب الوطني الظالم تعرف الظلم. لما تبقى ماشي في طريق وراكب عربية ويقابلك ظابط يوقفك و يشتمك بأبشع الألفاظ تعرف معنى الظلم. لما تكون أختك منتقبة وتتمنع من السكنى الجامعية ومن دخول الإمتحان تعرف معنى الظلم.لما سعيد محمد خالد يتعذب ويموت جوا قسم الشرطة لأنه صور المخبرين والضباط وهما بيبيعوا حشيش جوا القسم تعرف معنى الظلم .لما وفاء قسطنطين وكاميليا شحاتة يعتنقو الإسلام ويتسلموا للكنيسة رغم أنوف الجميع تعرف معنى الظلم .وكل اللي ذكرته ده لا يساوي أي شئ على الإطلاق بجانب أللي ما ذكرتوش .علشان كده الشباب قاموا بالثورة وكانت الفرحة غامرةلكل الشعب المصري والعالم العربي عندما أنتشر خبر تنحي مبارك .أسأل الله تعالى أن يولي علينا من يحكم بالكتاب والسنة آمين أمنوا على دعائي وجزاكم الله كل خير.

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #13
                          المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د\محمد مسلم مشاهدة المشاركة
                          الحمد لله على تنحي هذا الظالم الطاغية وأقول للأخ شقاوة لما تتاخد من بيتك بعد نص الليل وبالشتيمة والضرب وقلة القيمة بدون داعي أو سبب تعرف فعلا الظلم .
                          لما ميزانية قناة السويس 13 مليار دولار(حسب تذكري) و25% من المصريين يعيشوا تحت خط الفقر العالمي دا كمان غير الدخل اللي جاي من السياحة والجمارك وغيره وغيره تعرف الظلم. لما الإنتخابات (البرلمانية والرئاسية) كلها كوسة للحزب الوطني الظالم تعرف الظلم. لما تبقى ماشي في طريق وراكب عربية ويقابلك ظابط يوقفك و يشتمك بأبشع الألفاظ تعرف معنى الظلم. لما تكون أختك منتقبة وتتمنع من السكنى الجامعية ومن دخول الإمتحان تعرف معنى الظلم.لما سعيد محمد خالد يتعذب ويموت جوا قسم الشرطة لأنه صور المخبرين والضباط وهما بيبيعوا حشيش جوا القسم تعرف معنى الظلم .لما وفاء قسطنطين وكاميليا شحاتة يعتنقو الإسلام ويتسلموا للكنيسة رغم أنوف الجميع تعرف معنى الظلم .وكل اللي ذكرته ده لا يساوي أي شئ على الإطلاق بجانب أللي ما ذكرتوش .علشان كده الشباب قاموا بالثورة وكانت الفرحة غامرةلكل الشعب المصري والعالم العربي عندما أنتشر خبر تنحي مبارك .أسأل الله تعالى أن يولي علينا من يحكم بالكتاب والسنة آمين أمنوا على دعائي وجزاكم الله كل خير.

                          اخى العزيز دكتور محمد
                          ============

                          امبارح على قناة الحياه الزرقاء كان فيه حديث لواحد كان شغال مدير مكتب الرئيس السابق للمعلومات
                          لو اتفرجت عليه تجد ان الرئيس مش بيحب يقرا ولا بيحب يوجع دماغه بمشاكل المهم عنده انه يستجم فى شرم الشيخ
                          تصور اومال حضرتك رئيس جمهوريه فيها 87 مليون بنى آدم ليه ؟ و 70 فى الميه من شعبك عايشين تحت خط الفقر باربعه كيلو
                          تشوف المهزله اللى كنا فيها تخيل الدكتور زكريا عزمى ده كان عامل سياج حديدى على الرئيس عشان ما يعرفش اى شئ عن الشعب
                          وما خفى كان اعظم خلاص وداعا للخوف وداعا للقهر وداعا للظلم ان شاء الله حريه وعداله اجتماعيه
                          ================
                          لسه هناك مساوء النظام هتبان ان شاء الله واحده واحده



                          الشيهـــــان المصرى
                          [/CENTER]

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?

                          Working...
                          X