إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

املا الفراغات بالاعضاء المناسبين بكل صراحه

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • املا الفراغات بالاعضاء المناسبين بكل صراحه

    #

    إملأ الفراغات التاليه بالأعضــــاء المناسبــيـن ... بكل صراحة!
    إملأ الفراغات التاليه بالأعضــــاء المناسبــيـن ... بكل صراحة!

    1- (( . . . )) عضو توقيعه جميل .

    2- (( . . . )) عضو نشيط بصراحة .

    3- (( . . . )) عضو مفقود .

    4- (( . . . )) عضو خفيف دم .

    5- (( . . . )) عضو واثق من نفسه .

    6- (( . . . )) عضو داخل مزاجي .

    7- (( . . . )) عضو أتمنى ألتقي به .

    8- (( . . . )) عضو بتحس أنه مثقف .

    9- (( . . . )) عضو نفسك تعرف معنى اسمه .

    10- (( . . . )) عضو نفسك تغير اسمه .

    11- (( . . . )) عضو أحس انه عجوز .

    12- (( . . . )) عضو بتحس انه يفهمك .

    13- (( . . . )) عضو نفسك تقوله ( كلامك صحيح دائما ) .

    14- (( . . . .)) عضو يناسبه لقب ( الطموح ) .

    15 ـ (( . . . )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......

    16 ـ (( . . . )) عضو عاجبك اسمه .

    17 ـ (( . . . )) عضو يستحق

    18- (( . . . )) عضو نفسك تطلع معاه .

    19 - (( . . .)) عضو يستاهل الأحترام والتقدير.

    20 -(( . . .)) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع



  • #2

    1- (( )) عضو توقيعه جميل .

    2- (( احمد نجم ومحمد تميم ومحبة الرحمن )) عضو نشيط بصراحة .

    3- (( كثير من الاعضاء )) عضو مفقود .

    4- (( )) عضو خفيف دم .


    5- (( السيف العضب )) عضو واثق من نفسه

    6- (( )) عضو داخل مزاجي

    7- (( الكل ما عدى البنات ) عضو ألتقي به

    8 - (( كثير من الاعضاء )) عضو بتحس أنه مثقف .

    9- (( )) عضو نفسك تعرف معنى اسمه .

    10- (()) عضو نفسك تغير اسمه .

    11- (()) عضو أحس انه عجوز .

    13- ((كل الي لديه علم )) عضو نفسك تقوله ( كلامك صحيح دائما ) .

    14- ((كلنا طموحين )) عضو يناسبه لقب ( الطموح ) .

    15 ـ (( )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......

    16 ـ (( صاعقة الاسلام )) عضو عاجبك اسمه .

    17 ـ ((الكل)) عضو يستحق

    18- ((الكل مع عدى البنات )) عضو نفسك تطلع معاه .

    19 - ((الكل )) عضو يستاهل الأحترام والتقدير.

    20 -(( الكثير من الاعضاء )) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

    îن îëéىهْ نçمùهْ?


    • #3
      بارك الله فيك يا الكونت

      وعموما ساجيب انا ايضا


      ((abcdef )) عضو توقيعه جميل

      3- ((فلوجه )) عضو مفقود .

      - (( الكل )) عضو خفيف دم .

      5- (( مجاهد في الله )) عضو واثق من نفسه .

      6- ((محمد مسنجر )) عضو داخل مزاجي .

      7- (( صاعقه الاسلام )) عضو أتمنى ألتقي به



      8- (( مجاهد في الله )) عضو بتحس أنه مثقف .


      9- (( الكونت )) عضو نفسك تعرف معنى اسمه

      (()) عضو نفسك تغير اسمه

      15 ـ (( الكونت )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......

      (( وعجلت اليك ربى لترضي)) عضو عاجبك اسمه

      ((صاعقه الاسلام ))عضو نفسك تطلع معاه

      ((الجميع ))عضو يستاهل الأحترام والتقدير.

      ((ايه الله ) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع
      Last edited by الكونت; 01-06-2010, 01:44 AM.

      îن îëéىهْ نçمùهْ?


      • #4
        بسم الله الرحمن الرحيم
        السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

        حلو يا محمد الموضوع ده قوي

        1- (( الأخت آية الله )) عضو توقيعه جميل .

        2- (( الكونت ومحمد تميم )) عضو نشيط بصراحة .

        3- (( استاذ خالد فريد و د حبيب و ابو على المغربي )) عضو مفقود .

        4- (( صاعقة الاسلام )) عضو خفيف دم .

        5- (( شبكة الفرقان الإسلامية ... عمنا وكبيرنا )) عضو واثق من نفسه .

        6- ((احمد نجم)) عضو داخل مزاجي .

        7- (( كل الاخوة والله )) عضو أتمنى ألتقي به .

        8- (( كامل محمد )) عضو بتحس أنه مثقف .

        9- (( abcdef )) عضو نفسك تعرف معنى اسمه .

        10- (( قسورة )) عضو نفسك تغير اسمه .

        11- (( السيف العضب )) عضو أحس انه عجوز .

        12- (( مجاهد في الله )) عضو بتحس انه يفهمك .

        13- (( المهندس زهدي جمال الدين )) عضو نفسك تقوله ( كلامك صحيح دائما ) .

        14- (( العلاء)) عضو يناسبه لقب ( الطموح ) .

        15 ـ (( محمد تميم )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......

        16 ـ (( الاخت الفاضلة محبة الرحمن )) عضو عاجبك اسمه .



        18- (( كل الاخوة بلا استثناء )) عضو نفسك تطلع معاه .

        19 - (( كل الاخوة والاخوات)) عضو يستاهل الأحترام والتقدير.

        20 -(( المهندس زهدي جمال الدين)) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

        رقم 17 مش مفهومة يا محمد
        17 ـ (( . . . )) عضو يستحق


        وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

        זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

        תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

        تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
        ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

        التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


        [/FONT][/SIZE]
        [/CENTER]

        îن îëéىهْ نçمùهْ?


        • #5
          - (( السيف العضب )) عضو أحس انه عجوز .


          ـ (( . . . )) عضو يستحق
          (( كل من يشنم سيد الخلق )يستحق السحق

          îن îëéىهْ نçمùهْ?


          • #6
            17 ـ ((الكل)) عضو يستحق
            نفسي اعرف ردك دا بناءا علي ايه يا الكونت

            îن îëéىهْ نçمùهْ?


            • #7
              بسم الله الرحمن الرحيم
              السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

              المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد تميم مشاهدة المشاركة
              نفسي اعرف ردك دا بناءا علي ايه يا الكونت

              وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

              זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

              תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

              تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
              ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

              التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


              [/FONT][/SIZE]
              [/CENTER]

              îن îëéىهْ نçمùهْ?


              • #8
                ماشاء الله موضوع جميل جدا اخى محمد وسامحانى بجد انا مش اعرف حد هنا الا القليل ولكنى احسبكم جميعا على خير والله حسيبكم
                بجد صدقا ربنا يسعدكم

                îن îëéىهْ نçمùهْ?


                • #9
                  1- (( مسلمه للابد )) عضو توقيعه جميل .


                  2- (( الاخ محمد تميم )) عضو نشيط بصراحة .


                  3- (( )) عضو مفقود .


                  4- (( الاخ صاعقه الاسلام )) عضو خفيف دم .


                  5- (( الاخ والاستاذ مجاهد في الله )) عضو واثق من نفسه .


                  6- (( محبة الرحمن )) عضو داخل مزاجي .


                  7- (( كل الاعضاء بلا استثناء )) عضو أتمنى ألتقي به .


                  8- (( اغلب الاعضاء )) عضو بتحس أنه مثقف .


                  9- ((الاخ abcdef )) عضو نفسك تعرف معنى اسمه .


                  10- (( مفيش حد )) عضو نفسك تغير اسمه .


                  11- (( الاستاذ مجاهد في الله )) عضو أحس انه عجوز .


                  12- ((الاخ صاعقه الاسلام , الاخ محمد تميم )) عضو بتحس انه يفهمك .


                  13- ((الاخ السيف العضب )) عضو نفسك تقوله ( كلامك صحيح دائما ) .


                  14- ((الاخ محمد تميم )) عضو يناسبه لقب ( الطموح ) .


                  15 ـ (( الاخ الكونت ,الاخ محمد تميم )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......


                  16 ـ (( الاخ abcdef )) عضو عاجبك اسمه ." مع انه مش مفهوم "


                  17 ـ (( كل الاعضاء )) عضو يستحق " الخير"


                  18- (( )) عضو نفسك تطلع معاه .


                  19 - (( كل الاعضاء )) عضو يستاهل الأحترام والتقدير.


                  20 -(( الاخ مجاهد في الله , الاخ السيف العضب . الاخ abcdef )) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

                  îن îëéىهْ نçمùهْ?


                  • #10
                    (( السيف العضب )) عضو واثق من نفسه
                    الله يبارك فيك أخي الكونت .


                    (( السيف العضب )) عضو أحس انه عجوز .
                    الله يسامحك يا طارق . هههههه


                    ((الاخ السيف العضب )) عضو نفسك تقوله ( كلامك صحيح دائما ) .
                    (( الاخ مجاهد في الله , الاخ السيف العضب . الاخ abcdef )) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع
                    الله يحفظك ويبارك فيكِ اختنا في الله .

                    îن îëéىهْ نçمùهْ?


                    • #11

                      ((ايه الله ) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

                      بارك الله فيك اخي محمد تميم

                      (( الأخت آية الله )) عضو توقيعه جميل .
                      بارك الله فيك اخي abcdef

                      الله يحفظك ويبارك فيكِ اختنا في الله .
                      ويحفظك اخي سيف

                      îن îëéىهْ نçمùهْ?


                      • #12
                        15 ـ (( الكونت )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......

                        15 ـ (( الاخ الكونت ,الاخ محمد تميم )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......
                        اللهم لا حسد

                        îن îëéىهْ نçمùهْ?


                        • #13
                          بسم الله الرحمن الرحيم
                          السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
                          9- ((الاخ abcdef )) عضو نفسك تعرف معنى اسمه .


                          16 ـ (( الاخ abcdef )) عضو عاجبك اسمه ." مع انه مش مفهوم "
                          هو ايه اللي مش مفهوم في الاسم

                          abcdef ولا اللي مش مفهوم الـ 475 ؟؟؟؟؟

                          20 -(( الاخ مجاهد في الله , الاخ السيف العضب . الاخ abcdef )) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع
                          الله يبارك فيكِ يا اخت اية

                          شرف كبير لا استحقه






                          وَهَزَمَ الأحْزَابَ وَحْدَهُ

                          זכור אותו האיש לטוב וחנניה בן חזקיה שמו שאלמלא הוא נגנז ספר יחזקאל שהיו דבריו סותרין דברי תורה מה עשה העלו לו ג' מאות גרבי שמן וישב בעלייה ודרשן

                          תלמוד בבלי : דף יג,ב גמרא

                          تذكر اسم حنانيا بن حزقيا بالبركات
                          ، فقد كان سفر حزقيال لا يصلح ان يكون موحى به ويناقض التوراة ، فاخذ ثلاثمة برميل من الزيت واعتكف في غرفته حتى وفق بينهم .

                          التلمود البابلي : كتاب الاعياد : مسخيت شابات : الصحيفة الثالثة عشر : العمود الثاني


                          [/FONT][/SIZE]
                          [/CENTER]

                          îن îëéىهْ نçمùهْ?

                          Working...
                          X